“Duyguyu Baskı ile Besleyin” (Fuel Emotion with Print) temasına sahip Future Promotion Forum ve Production Printing Business Days etkinliklerinde, dijital baskının değişken veri ile birleştirilmesi, kişiselleştirilmiş ve ölçülebilir marka iletişimlerinin üretim aşamaları, pazarlama kampanyalarının nasıl daha fazla katma değer yaratacağına dair bilgilere yer verildi. Müşterilerin marka deneyimini zenginleştirecek iç dekorasyon alternatiflerinin de sergilendiği etkinliklerde, müşterilerin satın almalarını artıracak POS malzemeleri seçenekleri de katılımcıların beğenisine sunuldu.
Future Promotion Forum
Birçok farklı alandaki markanın üst düzey yetkililerinin konuşmacı olarak katıldığı Future Promotion Forum’da değişen tüketici davranışlarının baskı sektörüne olan etkisinden baskı sektörünün geleceğine kadar sektörün nabzını tutan konular ele alındı. Baskının pazarlama karmasındaki yerine, çok kanallı bir dünyada markaların akıllı veri aracılığıyla tüketicilerin algısında yaratacakları etkiye kadar geniş bir alanda baskı sektörünün geleceğinin tartışıldığı etkinlikte ayrıca Canon Océ ProStream 1000 ile basılan “Speed” adlı sehpa kitabı da sergilendi. Etkinlik alanında kitabın tanıtımı için basılan kartpostallar, dergi boyutundaki katalogların yanı sıra poster ve afişlere de yer verildi. Sergi alanında kitabın çeşitli fotoğraf ve güzel sanat uygulamalarını da içeren tüm pazarlama materyalleri, Canon’un çok çeşitli küçük ve geniş format dijital baskı çözümleriyle basıldı.
Production Printing Business Days
Production Printing Business Days, Canon’a Avrupa, Orta Doğu, Afrika (EMEA) genelindeki kurumsal ve potansiyel müşterilerine en son teknolojiye sahip yeniliklerini tek bir alanda gösterme fırsatı sunuyor.